Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Jävla fikapaus...

Av Åse - 12 maj 2008 22:43

Ja se där ja ... då har man varit och skyfflat i sig igen då.... en himla massa rostade  mackor och gott te.... Där fick man för att man hjälpte till med påsättningen! Hrmpf.... Varför är det så gott med rostat bröd?? Jag som hade lovat mig själv att skärpa till mig med mackeriet..... suck... noll karaktär är vad det är !! gott var det iaf...

Nu ska jag ta o lägga mig i soffan och grotta ner mig i arbetsmiljö och säkerhet ... kanske drar jag på mig mina nya arbetsbyxor oxo så jag kan känna på det härliga tyget emellanåt.... dom riktigt glääääänser... undrar vad jag ska stoppa i alla fickorna??

......ett gäng mumsmums kanske!?

I morgon bitti blir det morgonsim.... om jag är vaken vill säga :=)

NU börjar det dra ihop sig för brännbollsturnering oxo för alla som ska vara med...  Å på lördag ska vi på personlig seans i Ö-sund ...

hm.....Det är mycke nu.....

 *dirty*


 
 
Ingen bild

Puma

13 maj 2008 08:00

Bättre för mycket än för lite att göra ;)
Du skulle aldrig klara av att sitta still och slappa ett par tre dagar i sträck!!!
Tapeter skulle fara =P

 
Ingen bild

BongoBubba

13 maj 2008 20:44

Någon har glömt att berätta om de berömda jästsvamparna som börjat härja här neröver landet...håhå

 
Ingen bild

dirty

13 maj 2008 20:51

Hörru Bongobritta! Hellre det än radioaktiv avföring iallafall... Tur du inte är här nu för då skulle du sväva ett par dessi ovanför golvet...*skrattarsomfan*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards