Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Åse - 12 maj 2008 22:43

Ja se där ja ... då har man varit och skyfflat i sig igen då.... en himla massa rostade  mackor och gott te.... Där fick man för att man hjälpte till med påsättningen! Hrmpf.... Varför är det så gott med rostat bröd?? Jag som hade lovat mig själv att skärpa till mig med mackeriet..... suck... noll karaktär är vad det är !! gott var det iaf...

Nu ska jag ta o lägga mig i soffan och grotta ner mig i arbetsmiljö och säkerhet ... kanske drar jag på mig mina nya arbetsbyxor oxo så jag kan känna på det härliga tyget emellanåt.... dom riktigt glääääänser... undrar vad jag ska stoppa i alla fickorna??

......ett gäng mumsmums kanske!?

I morgon bitti blir det morgonsim.... om jag är vaken vill säga :=)

NU börjar det dra ihop sig för brännbollsturnering oxo för alla som ska vara med...  Å på lördag ska vi på personlig seans i Ö-sund ...

hm.....Det är mycke nu.....

 *dirty*


Av Åse - 12 maj 2008 19:25

Ahhh.. det var ju inte såååå himla kul att försöka få igång den nya bloggen.. .Det är ju inget man gör på en pisskvart skulle jag villja påpeka.... Fan oxo... Varför ska jag bli tvingad bort för när det är andra som inte har folkvett??? Suck!

Visst .... man får gärna kommentera min blogg med kritik och synpunkter.. men när det blir elakheter som ryktesspridarsvammel och annat skitsnack där personerna inte ens har kurage att sätta ut sitt namn... då är det inge roligt längre.... Så i fortsättningen blir jag tvungen att ha kommentarskoll på ALLA inlägg... skittråkigt....

Nåja .... Denna lilla "ändring" av adressen är bara tillfällig... Jag måste bara få tid till att göra klart allt kring den andra sidan.. Har lix inte tid just nu för jag JOBBAR faktiskt å går i SKOOLAN!!! joo det är sant ... Pengarna kommer inte seglandes ner i fickan helt utan anledning om det är det ni hört.. Å ja betalar skatt oxo.... Så mycket att jag t.o.m fick tillbaka en skvätt.... Så de så!! Undrar vad jag ska köpa för all dom pengarna?? Husvagn kanske?? Nej just det ja... det skulle ju min man göra åt mig.... hm...få se.. vad ska vi då köpa? En hoppborg åt kidsen kanske.. Nej visst det.. Det har jag redan köpt! Ja vad blir det då? Äh... jag hittar nog på något...

I dag har jag ju shoppat förresten... Dyyyyyra byxor o skor .... jajamensan... Arbetsbyxor och arbetsskor.... Värstinggrejjor såklart... !!

IMAGEN vettni eller imigisch eller imischt.. ah.. hur de nu stavas...viktigt det serrni.....  fan nu vart de nå fel på texten oxo... VARFÖR LUTAR DEN???

va i .... nej nu .....

jag blir galen !!

Jahhh.... men se där jah.... :=) Hjälpte ju.... Det ska jag tala om för MM att det funkade med kvinnlig list för en gångs skull...HAHA!


Äh... vi hörs snart "troups"

*dirty*

Ovido - Quiz & Flashcards