Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Åse - 22 maj 2008 17:54

Jag hann iallafall vara snäll halva dan innan helvetet brakade löst! I vilket fall som helst så tyckte dom nog att det var mycket roligare INNAN jag blev snäll... Det verkade så....  Det började med att jag kom på den briljanta idén att jag skulle göra provet idag istället .. Jooo men det skulle jag serrni...2 prov på 2 dar.. jajamensan... !! Jag lär mig aldrig!! Samma visa igen... Hell brakes loose, gap o skrik o tandagnisslan och till slut blir jag godkänd med 70% efter mååååånga disskussioner...

Sen har jag stressat runt o försökt hitta presanger till Lilla W som fyller 2 på lördag.. Blev lovad att köpa en JÖÖÄÄÄTTESTOR hoppborg av en gube men den dök lix aldrig upp... Så då fick jag köpa miniminivarianten istället .. Typ 10 gånger mindre, men vad ska man göra.... Trökigt.... Ja sen har jag inhandlat en massa annat oxo så nu är bilen full med STORA paket.. (ja...jag fick bara små pyttepaket när jag var liten OM jag nu nångång fick några alls..) Sen har jag försökt få tag på MM hela dan.. Å inget svar ... Sen när jag väl fick tag på honom så fick ju han ta all skit som samlat på sig under dagen... Jag var riktigt elak faktiskt..Jag som hade tänkt vara snäll idag!!! Fan oxo.... Han blev så less så han slängde på luren i örat på mig .... Ja ..jag klandrar honom inte alls...Rätt åt mig!!... Om jag tänker efter så skulle jag nog aldrig mer prata med mej själv heller...... Suck... Jag är en ELAK människa... Måste hitta nån  terapeut som klarar av mig! Sånna finns de nog inte....

Till o med mina andliga ledsagare tröttnar ju på att försöka hjälpa mig sa mediumet... hrmmm... stämmer nog de med....

N'är jag kom hem sönderstressad o skulle laga mat.. Tänder lampan på fläkten ..å  POOOFFFF!!! Värsta blixten och bländet... KOLSVART ÖVERALLT...  Blixtsnabb karateposition ifallatt det kommer mera....

Men det är helt dött... Kollar proppskåpet.. Hm... en säkring har löst ut... Fixar den.. Men inget liv i stugan för det... MEN!!! Om jag slår på plattan så VIPS så slår allt igång..! Jaha ska man behöva ha plattan på hela dygnet nu oxo?? Fan... Iallafall blev vi tvungna att ringa SOS alarm för att det skulle komma nån o fixa det tillslut... Pust stånk o bronk!

Jag o el... går nog inte ihop..'

Förra gången var det en stor fet tall som ramlade ner på ledningsgatan mitt framför mig på stigen mitt i skogen kl 5 på morgonen... Vad är oddsen för det??

Nu ska min syster fira mig för att jag bjäbbat mig igenom 2 kurser på en vecka...

IN VINO VERITAS.... (å lite jordgubbar)

*d*



Av Åse - 22 maj 2008 08:44

Idag ska jag vara snäll! Heeela dagen lång så ska jag vara riktigt snäll...

Massor avsnälla kommentarer, komplimanger och uppmuntrande ord ska de bli oxo... Vissa lär ju få en smärre chock...

Vi får se vad som händer...  Man måste ju faktiskt uppskatta varandra lite mer.. Ja så är det...

Nu ska jag dejta min DETOX flaska å se om det är nån som vill åka på lite shopping... Det brukar ju iofs aldrig vara några problem att få med sig a bunch of smakråds :=) Men nu gäller det leksaker...Fast det är ju jätterooligt! Dom vet bara inte om det än.. Jag behöver nämligen bärhjälp och krånglainibilen hjälp...  Det kommer att bli problem ..det vet jag :=) Gäller att vara lite förutseende...

Nu hör jag dom... Jag ska gå o vara lite SNÄÄÄLL!!


Later..

*D*


Ovido - Quiz & Flashcards