Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Åse - 29 maj 2008 17:26

Här står man o ska baka värsta kakan så hittar man inte den vita chokladen..

Jag: - Men varfaan är nu chokladen jag köpte??

Min son : - öööhhh...Chokladen????

Jag: - JA, den vita cholkaden som låg i kylen .. Jag vet att ja la den där...

Min son: - öööhhhh.. jahaaa... det kanske var den jag bakade med härom dagen??

Jag: - BAKADE?? Vaddå bakade!? Vad har du bakat?!

Min son: - ööööhhh...ja bakade nånting tror jag.... med chokladen..

Jag: - Tror?? Vad bakade du.. mer exact??

Min son: - jo men ja bakade nånting.. med en twix lixom...

Jag: - MED EN TWIX??? Bakade?? VAfaaan då!! Förhelvete!! Jag som NYSS har varit på Ica oxo.... * svär svär svär svär svär*

Med min choklad o dessutom min twix... Så nu har jag varken choklad eller twix?! Vai .... Ahhhhhh!! JAg blir galen.... Nästa gång ska jag köpa ett kilo socker o ställa direkt på ditt rum.. Du kan få en sked oxo... Förbannade skit!!


Man kan alltså inte ha nånting alls i skåpen! Tomt tomt tomt!!

Trött ja blir..

Jahapp det är väl bara att åka på ica igen då!!

I morgoon kommer självaste GoodessELniceass på lunch, så det är bäst att det blir göttans... Kanske måste städa lite oxo... Rena rama taikons här...

uuuhhhuu.. moffasa......  ;=)


*D*

Ovido - Quiz & Flashcards