Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Åse - 26 maj 2008 22:06

Så står det på min nya tröja jag köpt!.. så de så... Å jag är ju bäst så därför måste det vara rätt!

Dessutom e kolapaj förbannat gott deh.... Har ca 5 dl i magen just nu .. Sitter fint de på apelsinhuden på rövklickarna... Sketasnyyyyggt till sommaren! Visst visst!

Värsta babybooomen i Sveg är det just nu ... Ahhh... Fatta att man är avis när man vet att jag inte kommer att få uppleva en födelse till... jag har gjort mitt för sverige.. Tyvärr orkar min stackars kropp inte mer säger de som vet.... Ja inte bara det.. Jag skulle vilja säga att mitt psyke inte klarar mer heller ....ahahahha! Tonåringar är inte heller någon dans på rosor... Fast jag märkte ju i Fredags att vi är MYYYCKET lyckligt lottade, för att inte tala om FÖRSKONADE... med tanke på synen utanför statoil och storön... Huvvaligen!

Då tar jag hellre allt skäll från grannarna om buskörning med moppen  ;=)

(dock MYCKET befogad skäll).. pinsamt det oxo, men ändå hellre......

Hoppas att inte alla blir för arga bara ... Jag vet ju hur irriterande det är med ett jävla smatter utanför fönstret ... Tro mig.. jag har varit vansinning själv många gånger... 

Happ... vad ska man hitta på nu då?? Har ni inga roliga tips på vad vi ska diskutera??? Jag vill ha UPPSLAG!! Kom igen nu...

FYI:

BRÄNNBOLLSTURNERING PÅ LÖRDAG UTANFÖR MEDBORGARHUSET!!

medtag dryck o nånting att grilla..


*d*


Av Åse - 26 maj 2008 13:06

Jag har fått massor gjort nuförtiden... Idag har jag tex hunnit med 2 fika dejter... sitta på dagis och surra med folket.... handla.... sy i en knapp på Addes nya jeans... göra en budget.... tappa bort ett tält....(blåste visst ute) ....laga lasagne....göra en kolapaj....(har dock inte smakat)...

Sen har jag oxo hunnit med att leta och t.o.m hitta en lämplig lokal för min nya briiiiiljanta idé... (som ni vet är dom många)  Hoppas bara att det går i lås oxo... Klädmarknad , öppet på lördagar... Loppisvariant fast bara med kläder....  Nån mer som vill vara med? , hör av er bara .. det finns fortfarande plats för några till :=) Bra tillskott till semesterkassan, ny shopping eller vad ni nu vill.... Jahapp... det var det....

Ska nog gå o städa lite nu.. Sen blir det utvecklingssamtal och vårfest på skolan... Tjihouuu!

 Puman: Sorry att jag inte kunde bjuppa på en förfärlig måndag :=/


*d*

Ovido - Quiz & Flashcards