Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Snäll, snällare, SMÄLLARE!!

Av Åse - 22 maj 2008 17:54

Jag hann iallafall vara snäll halva dan innan helvetet brakade löst! I vilket fall som helst så tyckte dom nog att det var mycket roligare INNAN jag blev snäll... Det verkade så....  Det började med att jag kom på den briljanta idén att jag skulle göra provet idag istället .. Jooo men det skulle jag serrni...2 prov på 2 dar.. jajamensan... !! Jag lär mig aldrig!! Samma visa igen... Hell brakes loose, gap o skrik o tandagnisslan och till slut blir jag godkänd med 70% efter mååååånga disskussioner...

Sen har jag stressat runt o försökt hitta presanger till Lilla W som fyller 2 på lördag.. Blev lovad att köpa en JÖÖÄÄÄTTESTOR hoppborg av en gube men den dök lix aldrig upp... Så då fick jag köpa miniminivarianten istället .. Typ 10 gånger mindre, men vad ska man göra.... Trökigt.... Ja sen har jag inhandlat en massa annat oxo så nu är bilen full med STORA paket.. (ja...jag fick bara små pyttepaket när jag var liten OM jag nu nångång fick några alls..) Sen har jag försökt få tag på MM hela dan.. Å inget svar ... Sen när jag väl fick tag på honom så fick ju han ta all skit som samlat på sig under dagen... Jag var riktigt elak faktiskt..Jag som hade tänkt vara snäll idag!!! Fan oxo.... Han blev så less så han slängde på luren i örat på mig .... Ja ..jag klandrar honom inte alls...Rätt åt mig!!... Om jag tänker efter så skulle jag nog aldrig mer prata med mej själv heller...... Suck... Jag är en ELAK människa... Måste hitta nån  terapeut som klarar av mig! Sånna finns de nog inte....

Till o med mina andliga ledsagare tröttnar ju på att försöka hjälpa mig sa mediumet... hrmmm... stämmer nog de med....

N'är jag kom hem sönderstressad o skulle laga mat.. Tänder lampan på fläkten ..å  POOOFFFF!!! Värsta blixten och bländet... KOLSVART ÖVERALLT...  Blixtsnabb karateposition ifallatt det kommer mera....

Men det är helt dött... Kollar proppskåpet.. Hm... en säkring har löst ut... Fixar den.. Men inget liv i stugan för det... MEN!!! Om jag slår på plattan så VIPS så slår allt igång..! Jaha ska man behöva ha plattan på hela dygnet nu oxo?? Fan... Iallafall blev vi tvungna att ringa SOS alarm för att det skulle komma nån o fixa det tillslut... Pust stånk o bronk!

Jag o el... går nog inte ihop..'

Förra gången var det en stor fet tall som ramlade ner på ledningsgatan mitt framför mig på stigen mitt i skogen kl 5 på morgonen... Vad är oddsen för det??

Nu ska min syster fira mig för att jag bjäbbat mig igenom 2 kurser på en vecka...

IN VINO VERITAS.... (å lite jordgubbar)

*d*



 
 
Ingen bild

Anna-Karin

22 maj 2008 19:21

Hahaha, du förgyller min dag med din blogg.
Mattias sa i alla fall inget ont om dig när han kom hit så han är nog inte så less på dig.
Han hade ju också haft en dålig dag ;-)
Vilka otroligt härliga barn ni har. Jag hade ju L och W här en stund i väntan på pappan.
Kram till dig

 
Ingen bild

plumbergirl

22 maj 2008 19:55

Jag har hittat dig..hihi...älsklingen min;) Hihi..det e så kul att läsa din blogg fisen..Pösshångelokyss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards