Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

I´m alive!

Av Åse - 24 maj 2008 21:59

Fredag: En toppen toppen kul demo... Med härliga babes som höjde stämningen totalt! Sen hem o ta hand om lilla sjuka W.. Ingen utgång för min del..

Lördag. Uppe med tuppen för idag vankas det städning på dagis.. Men det blev rätt mysigt det med! Vi städade i 190 och fikade med jämna mellanrum med grillade korvar och glass och kaffe.. Vi hann klart idag! Jippi!

W fyller 2 år idg!! HURRA HURRA!.. Vi hade inte planerat något kalas eftersom det var så mycket annat.. Men det blev lite kalas ändå, för VIPS så kom det en hel bunt med folk.. SKITKUL och himla trevligt faktiskt! Tur jag hade laddat med lite tårta... Ja... köpt på kondis för jag orka inte baka just nu.... :=) Hemma ser det ut som 7 svåra år men ja orkar inte bry mig .. Tänka sig! HA! Jag kan jag med... Just nu är jag ganska tillfreds ändå och ska faktiskt gå upp o krama min käre make lite... Han jobbar ju såklart i morgon bara för att jag e ledig..

Om det är nån som vill ta en fika (va sägs om kolapaj) eller bara sitta å snacka gojja i möra så hojta till bara med ett SMS ! Om inte annat så är nu hela trägården belamrad med rutschkanor o hoppborg och sandlådor o vattenleksaker och prylar ... Till barnen alltså...;=)


Natti....zzzzzzzzzzzzzzzzz


 *d*

 
 
Ingen bild

ejkej

26 maj 2008 08:11

Tack själv för en trevlig demo..du är bäst!
du missa dock en fartfylld kväll på ön..när ska vi ta igen det??

kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards