Alla inlägg den 11 april 2008

Av Åse - 11 april 2008 13:13

10.00 Släpar mig ur sängen... så var det med den vilan... W fick magsjuka i går kväll.... Spydde ner hela sig och HEEEELA sängen... Stackars liten... å stackars säng,täcke,kuddar,....å stackars mm som fick ta hand om alla barn i morse för jag var så trött.... min klippa det! :=) ... det är 2:a gången på 3 veckor som hon har det nu..så nu är det väl bara att vänta på min ev. 4:e vända... Det är tråkigt att behöva ha en jävla sjukdom som gör att man är så känslig för just magbaciller.... jag kan lix aldrig gardera mig.... om jag inte ska leva i en bubbla då...

Nåväl...

11.00 Är jag på jobbet..... ända till i morgon bitti kl 8.00

Så nu blir det inge mer skandaler idag , men i morgon ska jag ha en demo och ev blir det fest efteråt så då blir det nog sannerligen något utöver det vanliga...

 See Ya soon...


*E*

Ovido - Quiz & Flashcards