Alla inlägg den 10 april 2008

Av Åse - 10 april 2008 09:09

07.00 So far so good... ingen P-bot,lastar i mina prylar,  jag får t.o.m  plats i bilen, handlar på macken...

07.15 På plats... Kastar mig över böckerna

08.40 Fika.... fixar lite papper och pinaler... slickar på en knäckemacka...

09.10 Nu ska jag gå in och göra provet i Larm och säkerhetssystem... Håll nu tummarna!

11.oo Får nya böcker.. Digitalteknik- Jippi... och packar ihop .. Åker hemöver.. DET SNÖAR INTE!

14.30 Dammar in på gården, lastar ur bilen... nåja mina väskor iaf... Går in och sorterar posten .. öppnar alla paket som kommit i veckan...SÅ RUUULIGT! :=)  MM ska på möte så han drar iväg... denna politik asså...

16.00 Fixar midda. Fetaostbiffar med grillade grönsaker, smörstekt svamp och hemgjord currybearnaise... Så gott så gott....

17.00 Jag o MM diskuterar vid matbordet om att vi läst att man får hängpattar av att använda BH för tidigt... Johanna o hennes kompis hajjar till direkt!"

J:- VA?! Ja Jag tänker då INTE sluta använda BH NU iallafall.. Då kommer ju alla att undra varför jag fått så små tuttar!...... 

VAh! Man är borta EN vecka sen har dom fullkomligt muterat .. från små gullungar till stora tonåringar med egna viljor, argument, bh, slingor i håret och värsta brillorna. "svälj" ... var ska detta sluta....shit...

Ja nu har jag fått nog av livet för idag och tänker knöla ner mig i soffan för resten av kvällen... det stod i mitt horoskop idag att jag måste tänka på min hälsa och börja ta det lugnt... så det ska jag göra.. ända till i morgon när jag ska jobba! :=)  hmm... om jag är riktigt snäll nu så kanske man kan få ta fram snasen ur fodralet oxo ikväll...


*e*



Ovido - Quiz & Flashcards