Alla inlägg den 12 april 2008

Av Åse - 12 april 2008 16:19

8.oo Slutar jobba, går hem för att MM ska gå och jobba istället.

10.oo Frukost och mys med barnen... Slänger i en tvätt och plockar undan i vardagsrummet...Möblerar min nya hylla... Blev bra faktiskt.. Nu slipper det ligga leksaker i hela huset..

11.00 Tvättar en maskin och hänger tvätt... Städar i sovrummet...Duschar..

12.oo Sätter mig med mina böcker ett tag och försöker räkna det binära talsystemet, hexadecimala och oktala och den booelska algebran  :=)

Ger upp efter en timme och fixar lite mellis...

14.00 Åker på dollars och gör slut på lite pengar... Hem och lastar ur... Damsuger och torkar golv.. Tvättar en maskin.. Plockar bland allt bråte..

15.30 Jag o flickorna lagar middag... Ska ta o städa vidare och göra mig i ordning för kvällen...  det blir kul ;)


Slänger in en liten bild på ett litet ""blåstriiik""... Alla säger att hon blir mer och mer lik sin mor på alla sätt o vis.. .hrmpf....

-Jag kan då inte begripa vad dom menar ?!


*e*

Ovido - Quiz & Flashcards