Alla inlägg den 25 april 2008

Av Åse - 25 april 2008 21:45

Nåja .... 16,5 p av 17 p får väl kanske duga... Men jag grämer mig över de jävla 0,5 poängen... Bara för att jag inte skrev att schmittriggern fungerade som en brusreducerare! Igår sa läraren att han skulle skrika rakt ut om jag skrev det juh... Men då snacka vi FUNKTIONEN serru...  Positiv o negativa flankar och inverterade signaler.. Så jag tänkte att nu jeevvlar ska jag läsa på och studerade på internet halva natten om schmittriggersar så ögona blödde.. När sen frågan kom på provet tänkte jag bara : Jag ska INTE skriva att det är en brusreducerareJag ska INTE skriva att det är en brusreducerareJag ska INTE skriva att det är en brusreducerare.... Så jag SKREV INTE det.... Men glömde då bort att kolla VAD det var dom frågade efter ... Hur fungerar den, läste jag och missade Vad ANVÄNDS den till....

Va?!... helt värdelöst.. Men läraren sa att om jag fått rätt på den så hade han hittat något annat att klaga på iallafall.. för 100% rätt svider i ögonen tydligen.... .så var det med det...


Shoppat har jag oxo gjort idag... Först på Sportringen och sen på Ada och Arvid ,9 plagg för 300kr... Sååååå mycket fint fick jag i mina påsar... Nya jackor o skor till barnen och massa fina kläder till mig själv för en spottstyver!  Uihouu!! Synd bara att jag såg ut som ett fetto i min nya baddräkt... Det typ svämmade över från min äckliga bredarschlade bakdel med apelsinhud stickandes i ögonen... och min mage blev 4 ggr större... Helt jävla uppstoppad lixom... fast utanför...Jag får väl ta en badrock över eller nått så ingen får panik, kolik och kväljningar när jag går förbi.... Usch som fan..

Nej nu ska jag gå och lägga mig i bubbeln!
Pusshångelogunatt..

*e*

Av Åse - 25 april 2008 10:33

å då får jag äntligen slå ett slag för regnskogen.... Det var ett tag sen nu... Stackars mig!

Jag har precis gjort prov no 2... Vet inte alls hur det gick .. Tyckte som vanligt att det var svårt så det kan bli hur som helst... Förhoppningsvis har jag de 60% som krävs för godkänt!! Just detta prov är det många som kört på tydligen :=( Jaja ska snart gå ner o få domen..

Sen ska jag åka HEEEEM!! Gud va härligt ...  Å fint väder är det med .... Lucky meee.....


Dagens citat: Dina missöden för dagen blir ju morgondagens roliga historia.

Tack för den televerket!

*e*

Ovido - Quiz & Flashcards