Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Så var det med det!

Av Åse - 25 april 2008 21:45

Nåja .... 16,5 p av 17 p får väl kanske duga... Men jag grämer mig över de jävla 0,5 poängen... Bara för att jag inte skrev att schmittriggern fungerade som en brusreducerare! Igår sa läraren att han skulle skrika rakt ut om jag skrev det juh... Men då snacka vi FUNKTIONEN serru...  Positiv o negativa flankar och inverterade signaler.. Så jag tänkte att nu jeevvlar ska jag läsa på och studerade på internet halva natten om schmittriggersar så ögona blödde.. När sen frågan kom på provet tänkte jag bara : Jag ska INTE skriva att det är en brusreducerareJag ska INTE skriva att det är en brusreducerareJag ska INTE skriva att det är en brusreducerare.... Så jag SKREV INTE det.... Men glömde då bort att kolla VAD det var dom frågade efter ... Hur fungerar den, läste jag och missade Vad ANVÄNDS den till....

Va?!... helt värdelöst.. Men läraren sa att om jag fått rätt på den så hade han hittat något annat att klaga på iallafall.. för 100% rätt svider i ögonen tydligen.... .så var det med det...


Shoppat har jag oxo gjort idag... Först på Sportringen och sen på Ada och Arvid ,9 plagg för 300kr... Sååååå mycket fint fick jag i mina påsar... Nya jackor o skor till barnen och massa fina kläder till mig själv för en spottstyver!  Uihouu!! Synd bara att jag såg ut som ett fetto i min nya baddräkt... Det typ svämmade över från min äckliga bredarschlade bakdel med apelsinhud stickandes i ögonen... och min mage blev 4 ggr större... Helt jävla uppstoppad lixom... fast utanför...Jag får väl ta en badrock över eller nått så ingen får panik, kolik och kväljningar när jag går förbi.... Usch som fan..

Nej nu ska jag gå och lägga mig i bubbeln!
Pusshångelogunatt..

*e*

 
 
Ingen bild

Anna-Karin

26 april 2008 07:53

Gratis till ännu ett lyckat prov. Du är duktig du!!!
Ja men du tänk om jag skulle sätta på mig en bikini. Alla skulle lämna badplatsen av skräck.
Jag måste ha både maggördel och push-up och håll-in kläder under den.
Så mycket väller över på mig:-(
Kram// Anna-Karin

 
Ingen bild

ejkej

27 april 2008 17:36

då anmäler jag mig oxå till festen..hur mycket kostar???

kram

 
Ingen bild

ejkej

27 april 2008 21:46

jag slutar runt 2 ca...på mitt jobb har man flex..=)
när vill du ha pengarna då?

 
Ingen bild

elmo

28 april 2008 14:28

ejkej: vi ska samlas vid 17.30 kläder efter väder.. A-M har resten av infon.. välkommen.. kramz

 
emw

emw

28 april 2008 21:08

Grattis till provresultatet:D Men, jag måste hålla med om att den där halva poängen är jäkligt irriterande! Hade man haft tex 5 p mindre, men ändå klarat sig, då klagar man inte (iaf inte jag) men är det en ynka halv poäng, då jävlar bryter helvetet löst;)
Ha en fortsatt bra kväll!

http://www.emw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards