Alla inlägg den 17 april 2008

Av Åse - 17 april 2008 17:07

Suck.... nu har det gått en jävla massa dagar igen när jag inte fått någonting gjort...... helt fuck´t upp i ryggen oxo efter allt soffliggande....

Var till läkare idag med W eftersom hon verkar ha fått jordens alla infektioner på en gång.. Se där ja : 5oo spänn fattigare på medicin oxo... Å inte nog med det köpte jag något dundermagmeducinkur på hälsokosten igår som jag blev tipsad om... 260 jävla swedish craowns!! Inte verkar dom hjälpa heller... Så vad ska man säga?? Tja... That´s Life! JA o varför går inte Jag då till läk med min mage undrar ni nu?! Jo för att jag får inte gå på en akuttid med min sjukdom så jag måste vänta 1 månad för att få tid!! Så var det med den saken! Å då är det ju inte säkert att man är sjuk just då!

Ser ju här att alla tror man går NER i vikt av att ha magsjuka 4 ggr.. men ser ni det går min kropp inte alls på! Svält reagerar den ganska neg på...verkar det som...  Jag ser mer ut som en svullen fllodis efter detta...  SWOFF!!!

Längtar efter massor av god mat och kakor och COLA!!! men nix.. det går ju inte nej... Just nu lever jag på resorb, havregrynsgröt och blåbärsjuice... Ska pröva det sista tipset med whiskey ikväll få se...

I morgon ska jag ha demo och faktiskt få ett skjut oxo... Alltså min SPRUTA som är bara nååågra månader försenad ... förmodligen därför magen inte håller heller... kanske..... Måste ta mej i kragen och måla och tapetsera klart oxo ... Å baka ska jag göra eftersom jag får celebert besök i helgen!

Kan bara inte bestämma mig för VAD jag ska baka.... Vill ju göra så himla mycket gott... Ahhhhh..... typiskt mig.... Jaja det blir väl lite av varje som vanligt! Nån som är fika sugen så är det bara att slinka förbi.. Just nu är jag socialt uttorkad!!

Nu ska jag ta och beställa en ny vagn till W så man kan gå ut o gå som folk utan att behöva skämmas.... Så de så!

17 nyp i ljumsken

*e*


Ovido - Quiz & Flashcards