Alla inlägg den 8 april 2008

2

Av Åse - 8 april 2008 19:18

07.oo SHARP! var jag på skolan... kunde inte sova alls inatt.. så det var lika bra att ge upp o kliva i kläderna tidigt och ge sig av...Gissa om kommentarerna haglade! Jag brukar aldrig komma i tid...

Kastar mig över min larminstallation..

08.30 Pressar i mig yoghurt med björnbär... Ja .. funkar det med...

08.45 Får mitt första vansinnesutbrott när jag inte får ihop ritningen.. Å alla dessa kablar! Till slut förbarmar dom sig över mig och kommer till undsättning.. Jaha.. ooookeeej! var det såååå du meeena?!

11.25 Dags för nästa utbrott...Mätinstrumentet visar inte alls det jag vill.. och sen visar det inte alls... Jag rörde ju inte ens något!? Har suttit i en timme och försökt hitta felet med karta och kompass... MEN JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!! Det är ju fan FEEEL på dethär (nähä?) Kastar saker och skriker faktiskt högt.. (Hör några hysteriska skratt bakom väggen då o då) Mejslar och diverse böcker flyger runt och in i väggen... Då kommer chefen från kontoret..(ligger i en annan del av byggnaden) Han hade tydligen hört mej..hrrmmm... FEL FEL FEL är det enda jag får ur mig.. Han gör några tappra försök att hjälpa mig, men jag tycker inte alls som han.. Tillslut får vi till det .. trodde jag ja.. när han går så går det inte alls iallafall..uuhuhu..

 12.30 Zuccinisoppa till lunch.. Alltid lika fint de ...Är lite sugen på K:s megachokladboll (från nyan) som han sakta men säkert slickat på nu i 2 dagar... Får efter mycket tjat en liiiiiiten flasa... Det är tacken det !

13.30 Läraren kommer och kollar hur det går.. (Åse ser ut som ett smärre åskmoln) Ja... men varför hänger denhär kabeln löst här då?

Ja inte vet jag... JAG har då inte pillat på den.. Ja då var det klart..Funkar ju.... suck igen.. Jag blev godkänd till slut iaf..

16.15 Rusar igenom ica maxi och panikhandlar..

16.30 Äter en halv grillad kyckling på stående fot.. Kastar mig i träningsstassen och susar ner på hallen.

17.00-19.00 Träning, bla årets roligaste step up pass... (o svettigaste)


Jah... det var det det... HInenr ju inte med så mycket kul här och nu...Nu är det väl bara böckerna kvar... Har slutprov på Torsdag... mmmm....det blir en match det oxo...


Dagens citat kommer här: (appropå vargar och helikoptrar)

-"Vaddå, det slutar väl bara med att det där jävla lejonet sitter under en gran och fryser häcken av sig, och undrar var fan girafferna tog vägen?!


*e*


Ovido - Quiz & Flashcards