Direktlänk till inlägg 15 april 2008

... Day 7, 8 & 9

Av Åse - 15 april 2008 15:10

Söndag: Hmmm... hade lite ont i skalet när jag vaknade...  Men det var det värt.. KAnske liiiite onödigt att vara ute så länge dan innan man ska jobba bara... Men det gick ju det med.. KUL var det! Tack allihopa  :=)

Måndag: Kommer hem 08.00 Magen börjar kännas lite konstig ... 09.00 Jahapp!! DÅ Var det dags IGEN..Det var det.. .Väntat såklart... 4e gången gillt eller vad säger ni?? MAGSJUKA... eller vad man nu ska kalla det som jag hela tiden får ....60 toavändor senare så var jag helt slut och gick o la mig kl 8 när jag la W...

Tisdag: Har varit uppe halva natten och morgonen.... W vaknade 06.30 och vrålade med feber och totalt igenstoppad i luftrören.. Jag kunde inte göra ett jota eftersom jag var fast på toa... Ja vaddå??? Jag kan ju inte klona mig?! Suck.... MM kom hem och tog reda på kaoset... som vanligt...

Nu har jag iaf kommit upp och kunde reda ut några viktiga saker som fått vänta och jag ska fan in i duschen oxo... Äta kommer jag nog aldrig mer att göra känns det som.... FYYYY FAN ALLTSÅ! Snart blir det psyket!


*e*

 
 
Ingen bild

Dette

15 april 2008 15:24

Oj oj oj..jag känner med dig!!! Mitt illamående sitter kvar efter 16 dagar..men VIKTEN Åse!! DET är det positiva i hela eländet;) Hoppas på snar bättring för er alla.

 
Ingen bild

Anna-Karin

15 april 2008 16:43

Krya på dig vännen så jag kan hälsa på någon gång. Eller är det stilla i tapetseringen?
Kram

 
Ingen bild

ejkej

15 april 2008 21:32

men din stackare..du kan ju inte vara sjuk hela tiden..peppar peppar..jag har bara haft en rejäl omgång än så länge..=(

krya på dig tjejen!
kram

 
Ingen bild

ebbagrön

17 april 2008 11:36

JAmen nu får du allt ta en REJÄÄÄL whiskey så du får död på magbasiliskerna... fyy f-n va jobbigt med magsjuka hela tiden.
Du har inte kollat upp salmonella eller nått annat skit sen du va i Thailand annars?????

 
Ingen bild

Puman

17 april 2008 16:49

Krya på dig gumman =)

 
Ingen bild

elmo

17 april 2008 16:56

HA.. nån vikt tappas då inte just ... om det vore så väl :=( ett par kilo bara men en SVULLEN mage är då inte kul det.... TArmarna är sig verkligen inte lik längre...
*e*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards