Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Snart så ....

Av Åse - 24 april 2008 19:49

Får ja åka hem igen.. Åter en dag till ända.. Det har varit fullt upp vill jag mena .... I går hade jag prov .. 21,7 poäng av 22... WOW!! Jag trodde att jag typ skulle få göra om det... I morgon är det del 2 ... Å jag känner inte att jag har koll på allt...Eller nånting egentligen... Fan, det var knivigt det här...

Haft friskvård idag oxo med grabbsen... Promenad i solen på okända vägar.. Efter skolan var jag ut på lite shopping... In o ut i affärer.. Jag gillar inte det längre ... Tycker bara att det är jobbigt... Ingen vagn har jag köpt heller... Hade ju några smakrådare med mig igår.. Ja.. jag vet .. på skoltid.... (ingen märkte att vi for) Men vi va VÄÄÄLDIGT oense om färgen... Ahhh... Ingen större betydelse för funktionen ,,, men ändå!

Men jag har gett mig själv till måndag.. Då MÅSTE jag köpa vagn.. Då är ju gubben med oxo så då kan han få välja...kanske... :=)

I kväll passade jag på att skutta med på ett bodybalance pass..(blandning mellan taichi, pilates o yoga) Så nu kan jag väl inte gå i morgon igen... Fan vilken träningsvärk man får...  Men det är det värt..

Nu ska jag leka med lite planering inför festen.. Hoppas hoppas hoppas på bra väder så allt går i lås...  Såååå kul ska de bli! Pusshångelgunatt


BTW: 21 grader celsius idag!! :)D


*e*

 
 
Ingen bild

grannen

24 april 2008 21:50

Har inte du koll?? 21,7 av 22!!!!!!!! Ge dig människa!! Du verkar ha stenkoll på elgrejer.
Var stolt över att du så gott som fick alla rätt.

 
Ingen bild

elmo

24 april 2008 22:04

tja ... det var ju en överraskning... jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det.. men nästa block är dubbelt så svårt.. suck .. o ja sitter fortfarande här... nej nu SKA jag läsa!
bye

 
Ingen bild

ebbagrön

25 april 2008 08:48

Yoga är såååå bra för kropp & själ & man får ingen träningsvärk, man bara tror det *fniss*

 
Ingen bild

elmo

25 april 2008 10:27

hmm. ja men det här var ju nu inte yoga utan bodybalance... Å det gör fanimej ont.. eller så är det jag som är helt jävla otränad :=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards